FAQ

Czy moje dane osobowe oraz dane moich klientów będą chronione?

Jak najbardziej. Przestrzegamy przepisów dotyczących RODO. Ponadto nasze urządzenia są chronione hasłami oraz programem antywirusowym.

W jaki sposób rozliczacie się z czasu pracy?

Korzystamy z programów, w których mierzymy czas spędzony nad danym zadaniem. Następnie, wysyłamy klientowi raport z przepracowanych godzin.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, jak najbardziej. Nasza firma jest zarejestrowana jako podatnik VAT i VAT UE.

Czy muszę wybrać któryś z pakietów?

Oczywiście, że nie. Skontaktuj się z nami, a na pewno stworzymy ofertę na miarę
Twoich potrzeb.

Jaka jest minimalna liczba godzin, które mogę wykupić?

Minimalna liczba godzin, przynajmniej na początek, to 3 h. W tym czasie, zarówno my, jak i Ty, będziemy w stanie przekonać się, czy chcemy razem współpracować. Jeżeli nasza współpraca będzie długofalowa, a będziesz miał jakieś szybkie projekty, kwestia godzin jest do omówienia.

Czy podpiszemy umowę współpracy?

Tak, oczywiście.

Dlaczego pakiety mam opłacić z góry?

W określonym terminie nasz czas będzie poświęcony tylko i wyłącznie dla Ciebie. Rezerwujemy go w momencie opłacenia faktury. Wszystko dlatego, że ponad wszystko szanujemy czas swoich klientów.

Czy mam się obawiać ukrytych kosztów?

Absolutnie nie, jeżeli w trakcie realizacji powstaną koszty, które będą niezbędne, aby ukończyć projekt, skonsultujemy je z Tobą.

Czy oddelegowanie zadań nie zajmie mi więcej czasu niż zrobienie ich samodzielnie?

Jeżeli będziesz wiedział, co chcesz zrzucić ze swoich barków, to oddelegowanie
nam zadań będzie bardzo szybkie. W razie jakichkolwiek wątpliwości możesz do nas napisać i razem ustalimy jakie zadania możemy wykonać za Ciebie.

Czy jesteście dostępne także w weekendy?

Weekendy przeznaczamy na zebranie sił i nowych pomysłów. W nagłych przypadkach, dla stałych klientów nasz mail jest dostępny w soboty do godziny 15.00

Co w przypadku choroby albo urlopu?

Jesteśmy zespołem, pracujemy razem. Kiedy jedna z nas zachoruje albo wyjedzie,
obowiązki przejmuje druga. Jeżeli zdarzyłaby się sytuacja wspólnego urlopu, z całą pewnością poinformujemy Cię z odpowiednim wyprzedzeniem.

W jakich godzinach jesteście dostępne?

Dostępne jesteśmy w godzinach 9.00-17.00. W przypadku stałych klientów oraz pilnych spraw jesteśmy dostępne dłużej.